Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 10 mars 2013

Olycksfamilj!

Först får jag för mig att montera ner gamla lampan i köket och har ställt dit den nya på bordet, tappar balansen och faller handlöst över bordet och den nya lampan. Slår i vänster lår i bordskanten och vänster alldeles i revbenskanten i nya lampan.

Igår kväll halkade pappa och slog huvudet i en lyktstolpe och armbågen och höften i den isiga backen.

Idag ramlar Nova i en trapp och slår sig på näsan.


Sedan halkar Sofie och slår handen.

Hoppas detta var det sista som hände nu, räcker med olyckor för lång tid framöver nu.

Ha en riktigt bra avslutning på helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar