Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 17 mars 2013

Arbetslös

på riktigt nu då! igår lördag var sista dagen av min anställning, har dock avgångsvederlag i 2,5 månader. Ska till AF i morgon så de aktiverar mig hos akassan så får vi se när akassan kommer fram till att jag får börja stämpla. Ska försöka mig på att söka några jobb med i morgon, några utannonserade som inte är i Gävle och några företag i Gävle som jag ska kontakta.

Lucas har varit lite gul i ögonen idag, hoppas hoppas att det är falsklarm. Vill inte börja "arbetslösheten" med barn som är sjuka.

Veckan som varit har varit helt ok och helgen med. Trött som få nu, men å andra sidan får jag krypa ner i "sängen" nu.

Ha en riktigt bra natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar