Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 8 augusti 2011

Kantareller

Är på Trollharen och har det skönt, var till djupviken och badade tidigare och på väg hem där hittade jag lite kantareller. När vi kom hem smörstekte jag de och kryddade med salt och svartpeppar. Både Hanna och Lucas tyckte om, men främst Lucas. Han bara tryckte in kantareller i munnen och fick aldrig nog, han åt upp nästan allt själv. ;-) Så nu skulle det vara kul att hitta mer kantareller. Var ut en sväng med Hanna igen, men hittade inget då tyvärr!

Detta hittade jag på ett enda ställe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar