Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 16 augusti 2011

2:dra dagen med inskolning

Tanken var att bara Jonas skulle vara med idag, men jag blev kvar för att Hanna ville jag skulle stanna ett tag och vi upptäckte då att Lucas var rätt mammig av sig. Annars har han lekt och haft sig idag, fröken sa idag att vi tar det lugnt i fyra veckor eftersom jag har möjligheten iom att jag ändå är föräldraledig. I morgon ska jag pumpa ur mjölk, men försöka mig på att säga hejdå efter att de klätt av sig och gå hem. Men fungerar det inte får Jonas gå hem med Nova så har han mjölk hemma utifall det behövs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar