Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 17 januari 2018

Redo för arbetsträning?

Hahaha så kul läkaren var, han anser uppenbarligen att min utmattning gick över bara jag blev medicinerad för min ADD. Jag har en längre tid nu varit så sjukt trött igen. Allt socialt gör mig fullkomligt utmattad, men nä det finns inget skäl att vara sjukskriven heltid långre? Tur jag har en rehabkoordinator som pratar samma språk som både mig ;) för läkaren verkar inte förstå det jag säger åt honom.

På allt detta har skolan fungerat sämre än någonsin för Hanna sedan hon började 4an, inte blir det bättre heller trots alla möten och alla anpassningar som vi kommer överens om att de ska göra. Just nu går hon i skolan till lunchrasten och kommer hem och äter samt är hemma på em. Vilket också fungerar nu medan jag är hemma om dagarna. Men vad händer framöver när läkare och FK kommer fortsätta tjata om att jag ska arbetsträna? Varför finns det ingen bra ekonomiskt lösning för oss med barn som har npf där det inte fungerar med långa skoldagar?

Jaja, nu ska jag vila innan Hanna kommer hem.

Ha en bra onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar