Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 7 oktober 2016

Förkyld och eländig....

Jaha det blev inte många joggingturer och lagom till jag tänkte att nu måste jag skärpa mig, då blir jag förkyld o febrig. Vikten går det lite sisådär med också.

Det har varit många utredningstillfällen både för Lucas och för mig, dessutom har vi börjat på en föräldrautbildning inom autism så veckorna är fullspäckade.

Utöver detta säger de på mitt jobb olika saker hur jag ska jobba och skriva tid så nu blir det 2 timmar om dagen för att inte göra de förvirrade. SUCK säger jag bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar