Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 11 september 2011

Ridlekis

Idag var första gången av 5 på ridlekis för Hanna. Hon pratade så mycket att hon glömde bort att borsta hästen hon skulle borsta. Halva lektionen fick de borsta och halva fick de rida. Jag trodde de bara skulle få "åka" på hästen, men de försöker redan nu lära ut hur man får hästen att gå framåt, stanna och hur man styr hästen.

Hanna på snöboll

Efter GPK åkte vi till "stallet" för att mocka och fixa mat åt Floris och Tuffing.
Här tar Hanna kakpaus medan Sofie fixar höpåsar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar